lauantai 29. huhtikuuta 2017

go big or go home

Juttelin tuossa "valmentajan" ja muutaman muun ihmisen kanssa, ja vaikka meikäläinen ostaakin tammikuussa 2018 kisalisenssin, on suunta kevään sijaan SM-karsintoihin. Kuulostaa varmaan järkyttävän narsistiselta paskalta, mutta kun kisahaaveet on pyörineet meikäläisen mielessä jo vuodesta 2007, haluan myös kisaprojektin olevan erityisen suurta. Kevään kisatkin on hienot, mutta ne on, no, vaan kisat. Syksyllä saisin karsia (haastetta!) ja toivon mukaan myös sitten lampsia SM-lavalle. Semmoinen perskutina mulla on, että kunnosta ei tämä homma jää kiinni, mutta jos jostakin, niin siitä perkeleen vaparista.. :D Mutta koska suunnittelen vaparia ja treenaan poseerauksia jo nyt, sietää kyllä kahtoa syksyllä 2018 peiliin jos homma kusee. Alla olevat kuvat on vuodelta 2014 - toivon kovasti, että kasvua olisi tullut muutama kilo sitten tuon vuoden!


Treenit kulkee tosi hyvin. Teen penkkiä vieläkin 5 x 5 -systeemillä ja nyt viime treenissä tein vitosia jo 70 kilolla. Oli rinta ja käpälät melko hyytelöä tuon jykerryksen jälkeen. Jalkatreeneissä oli myös hyvää settiä, tein kyykkyä varsin mallikkaalla tekniikalla 2 x 142,5 kg (en uskaltanut tehdä enempää ilman varmistajia :D) ja oikein pohjista 10 x 110 kg. 


Muutan nyt myös treenijakoa hieman; teen joka toinen viikko 5-jakoisella ja joka toinen viikko 4-jakoisella. Erikoisuutena on se, että 5-jakoisen treeniohjelman viikkoina teen selän ja kädet kahteen kertaan; 4-jakoisen viikkona olkapäät kahteen kertaan. Syy tällaiseen muutokseen on lähinnä "miksi ei?" ja toisekseen, vaikka edellisessä postauksessa totesin olevani varsin tyytyväinen selkäosastooni, sain taas uutta pontta selän paksuntamiseen kevään kisailijoiden kuvista. :D Hyvät kädet ja olkapäät löytyy keneltä vain, mutta selkä ja jalat on ne sudenkuopat - niitä on raskas treenata, mutta ne on nyös näyttävimmät lihasryhmät.

Huomenna olisi vielä selkätreeni ja maanantaina sitten taas jalkajumppaa - saa melkoisesti ahtaa kaloreita koneeseen, että jaksaa painaa ja palautua!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti